Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.
Wymagania:
Kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży
Wykształcenie wyższe w preferowanym kierunku logistycznym
Doświadczenie w obsłudze przetargów
Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
Obsługa Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
Czynne prawo jazdy kat. B
Gotowość do podróży służbowych
Pracownik powinien cechować się inicjatywą, samodzielnością, a także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi oraz dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów
Zakres Obowiązków:
Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klienta w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych klientów
Realizacja wyznaczonych celów finansowych
Asysta w przygotowaniu wycen
Asysta przy aktualizacji informacji administracyjnych oraz na portalach społecznościowych
Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.
Nasze wymagania
Min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w produkcie FTL międzynarodowym,
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
Doświadczenie w obsłudze przetargów,
Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie,
Umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, odporność na stres,
Czynne prawo jazdy kat. B,
Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
Chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny transportu i logistyki.
Zakres Obowiązków
Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych dla klientów,