Dołącz do CORDIS

REKRUTUJEMY!

Co nas wyróżnia

Płatność na czas,
terminowe płatności

Stałe linie krajowe
i międzynarodowe

Pflege
Spediteur

Indywidualne podejście
do przewoźnika

Dyspozycyjność
profesjonalnej obsługi

Aktuelle Stellenangebote

Przedstawiciel handlowy/Asystent dyrektora Łódź

Warunki zatrudnienia:

Wynagrodzenie: 4 000 – 5 000 zł/mies. brutto + prowizja
System wynagrodzeń: Podstawa + prowizja
Typ umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat
Miejsce pracy: Łódź, Łódzkie 
Branża: logistyczna

Opis stanowiska

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe w preferowanym kierunku logistycznym
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
  • Obsługa Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Pracownik powinien cechować się inicjatywą, samodzielnością, a także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi oraz dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów
 

Zakres Obowiązków:

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klienta w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych klientów
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych
  • Asysta w przygotowaniu wycen
  • Asysta przy aktualizacji informacji administracyjnych oraz na portalach społecznościowych
  • Nawiązanie stałego kontaktu z przewoźnikami
 

Oferujemy:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • bardzo dobre wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;
 
Kontakt:
katarzyna.burlinska@cordis-logistic.pl

Przedstawiciel handlowy

Warunki zatrudnienia:

Wynagrodzenie 3 500 – 4 500 zł/mies. brutto + prowizja
System wynagradzania: podstawa + prowizja
Wymiar pracy: Pełny etat
Typ umowy: Umowa o pracę
Miejsce pracy: Katowice

Opis

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w produkcie FTL międzynarodowym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, odporność na stres,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
  • Chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny transportu i logistyki.

Zakres Obowiązków

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych dla klientów,
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych,
  • Bieżące analizowanie sytuacji rynkowej,
  • Współpraca ze strukturami działu operacyjnego
  • Udział w projektach rozwojowych firmy.

Oferujemy:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • bardzo dobre wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;

Kontakt:
katarzyna.burlinska@cordis-logistic.pl
Jobfahrer

Fordern Sie ein Angebot an

Unsere Berater werden Ihnen innerhalb weniger Stunden antworten