Join CORDIS

We are recruiting!

What sets us apart

Payment on time,
timely payments

Fixed national lines
and international

Key accountant
support

Individual approach
to the carrier

availability of
professional service

Available job offers

Przedstawiciel handlowy/Asystent dyrektora Łódź

Conditions of employment:

Wynagrodzenie: 4 000 – 5 000 zł/mies. brutto + prowizja
System wynagrodzeń: Podstawa + prowizja
Typ umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat
Miejsce pracy: Łódź, Łódzkie 
Branża: logistyczna

Job Description

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Job Requirements

  • Kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe w preferowanym kierunku logistycznym
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
  • Obsługa Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
  • driving license B category
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Pracownik powinien cechować się inicjatywą, samodzielnością, a także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi oraz dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów
 

Zakres Obowiązków:

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klienta w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych klientów
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych
  • Assistance in the preparation of offers
  • Asysta przy aktualizacji informacji administracyjnych oraz na portalach społecznościowych
  • Nawiązanie stałego kontaktu z przewoźnikami
 

We offer:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • competitive salary;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;
 
Contact us:
katarzyna.burlinska@cordis-logistics.pl

Sales Representative

Conditions of employment:

Wynagrodzenie 3 500 – 4 500 zł/mies. brutto + prowizja
Remuneration system: base salary + commission
Wymiar pracy: Pełny etat
Typ umowy: Umowa o pracę
Place of work: Katowice

Job Description

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Job Requirements

  • Min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w produkcie FTL międzynarodowym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, odporność na stres,
  • Active driving license, category B,
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
  • Chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny transportu i logistyki.

Zakres Obowiązków

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych dla klientów,
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych,
  • Bieżące analizowanie sytuacji rynkowej,
  • Współpraca ze strukturami działu operacyjnego
  • Udział w projektach rozwojowych firmy.

We offer:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • competitive salary;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;


Contact us:
katarzyna.burlinska@cordis-logistics.pl
job driver

ASK FOR AN OFFER

Our consultants will respond to you within a few hours